دانلود نوحه ای کشته فتاده به هامون حسین من ای صید دست و پازده در خون حسین من

  • دانلود نوحه ای کشته فتاده به هامون حسین من ای صید دست و پازده در خون حسین من

    دانلود نوحه ای کشته فتاده به هامون از محمود کریمی
    یک اثر ویژه با عنوان دانلود نوحه بسیار شنیدنی ای کشته فتاده به هامون از مدیحه سرا محمود کریمی با کیفیت عالی و متن
    دانلود نوحه ای کشته فتاده به هامون با بهترین کیفیت و متن این مداحی
    دانلود شور ای کشته فتاده به هامون از حاج محمود کریمی
    Downloade Nuhe Mahmoud Karimi Be Name Ey Koshteye Fetadeh Be Hamoon

    Ey Koshteye Fetadeh Be Hamon

    🥁 🥁 🥁 🥁 🥁 🥁 🥁 🥁 🥁 🥁

    متن نوحه ای کشته فتاده به هامون از محمود کریمی

    ای کشته فتاده به هامون حسین من/ای صید دست و پا زده در خون حسین من

    غریب مادر حسین من

    ای خشک لب فتاده ی دور از لب آب ای حسین من/کز خون تو زمین شده جیحون حسین من

    ای ماهی فتاده به دریای خون که هست حسین من/زخم از ستاره بر تنت افزون حسین من

    ای نخل تر کز آتش جانسوز بی آبی حسین من/دود از زمین رسانده به گردون حسین من
    …-.-.+++-.-.-.-.^!
    این قالب تپان که چنین مانده بر خاک ای حسین من/شاه شهید ناشده مدفون حسین من

    ای شاه کم سپاه که با خیل اشک و آه/خرگاه زین جهان زده بیرون حسین من

    ای مونس شکسته دلان حال ما ببین وا اماه/ما را غریب و بی کس و بی آشنا ببین وا اماه

    اولاد خویش را که شفیعان محشرند/در ورطه عقوبت اهل جفا ببین وا اماه

    آن سر که بود بر سر دوش نبی مدام/یک نیزه اش ز دوش مخالف جدا ببین وا اماه

    ای کشته فتاده به هامون محمود کریمی

    دانلود همه نوحه های محمود کریمی
    🥁 🥁 🥁 🥁 🥁 🥁 🥁 🥁 🥁 🥁
    یک مداحی شنیدنی برای مریدان اهل بیت آماده دانلود میباشد ، امیدواریم دریافت کنید و از شور و حال معنوی این مداحی لذت ببرید.

    دانلود نوحه ای کشته فتاده به هامون از محمود کریمی

    در صورت مشکل داشتن متن آهنگ و یا پست و یا غیر مجاز بودن مطلب از طریق تماس با ما به ما اطلاع دهید